julkänsla på bara tre veckor.

Jajamänsan, nu är man tillbaka i Sverige. Ljuvliga Sverige.

Har varit hemma i tre veckor och hade knappt någon tid för att blogga, men nu ska jag ge ett livstecken och lite uppdateringar.
Det har hänt en massa grejer efter att ha kommit hem. Flyttat in i Eriks lägenhet, målat om vardagsrummet som vi blev riktigt nöjda trots bara detaljer kvar, tavlor osv. Åkt ner till Göteborg och träffat en massa glada folk och fick bo hos min nästan följeslagare Julia och hennes familj (David och alla deras djur) vilket vi var mycket tacksamma över.

En enda dålig sak är att jag har fått visdomstand som ett tack för att jag är hemma. Det värkade och gjorde fruktansvärt ont, jag kunde inte ens gapa ordentligt för att äta eller gäspa. Usch fy! I måndags fick jag in på en akuttid hos tandläkaren. Jag kom därifrån med ett recept på antibiotika att äta i sju dagar och en ny tid för utdragning av tanden i januari. Herregud. När jag var mindre hade jag tandläkareskräck, var oerhört rädd för borren det var otäckt då och jag var rädd för att det skulle borras ända ner i tandköttet. Nu är det ok med tandläkaren.


Herregud, är jag väl inte ensam om att vilja dekorera julsaker och ställa upp ljusstaket?


Jenny Nyströms illustrationer är helt fantastiska!

Kommentarer
Postat av: sofiaw

nej, du är inte ensam om det. jag VILL börja med julsaker (har handlat ganska mkt men de får stå snällt i ett skåp tills den 26 nov.. DÅ!!!!:P)

2010-11-10 @ 14:44:29
Postat av: Linda

Välkommen hem:). Du är inte ensam om att vilja julpynta!! Jag och Helen ska börja pynta innan första advent och det är ju SNART!!!:).

Postat av: Sol Jenny

Jag vill oxå börja med julsaker men ska göra snart innan åka till Thailand, kom hem i dec så skönt klart med julsaker hemma.. Fundera på nästa vecka att börjar med julsaker...



Skönt vara hemma i Sverige nu??



Kram

Postat av: Leia ♥

Vart har du varit??

2010-11-10 @ 20:50:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Maria

sofiaw - åh, jag vill också! har faktiskt tjuvstartat med en duk som ger julkänsla, men vill ha mer! har två kartonger att packa upp.



linda - verkligen snart! tiden bara rusar iväg. jag älskar juö!



sol jenny - åh va härligt med semester i thailand, kanske skulle man passa på att njuta av jul lite längre innan resan. :) ha en härlig resa.



leia - jag har varit i kanada i halvt år och kom hem för knappast en månad sen. :)

2010-11-11 @ 21:31:50
URL: http://mippy.blogg.se/
Postat av: Matilda

Välkommen hem! :) (eh du kom visst hem för ett tag sen men bättre sent än aldrig) o hoppas du hade det bra overthere :)



kram

2010-11-16 @ 18:33:04
URL: http://matildamilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback