himmel och pannkaka!

Om en stund åker jag till Tsawwassen där det ska firas en pannkaksfest. Gjorde några halvmisslyckade muffins med smak av vitchoklad och bär, hoppas det smakar bra. Jag är fortfarande inte van med den så kallade amerikanska mått = cup, teaspoon osv. 1 cup motsvarar ca 3 dl.


Mina halvmisslyckade muffinsar

Visst ser de lite ätliga ut ändå, bättre än de finbakade på konditorier eller cafeer. Heja hembakning!
Imorgon tillbringar det en eventuellt bakis dag då ska vi försöka förbereda oss inför avresan till NYC. Jajamän, New York City. Där bor vi i en vecka innan vi åker på riktigt och ska göra stan osäker. Längtar!


Togs igår i Stanley Park, snacka om lyx! foto: Erik


Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Josannah

provsmakat en innan bjudning?



tänk om man gör bort sigom det smakar inte alls gott, total misslyckad typ. piinsam



Fniss

Postat av: Pea

Såå kul att du tagit upp din blogg tillbaka!! :)

Saknar dig ska du veta!....

puss!

2010-10-03 @ 23:15:48
Postat av: Linda

Kul att se dig igen:). Hoppas du uppdaterar oftare än vi borstar tänderna.skratt.



Mmm..det var lite otäckt i går. I fortsättningen får jag springa hem eller nåt.suck. Kramar

2010-10-04 @ 10:59:21
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Mikaela

Snygg solbrillor!

2010-10-04 @ 12:17:26
Postat av: Maria

josannah, haha, som tur att vi provsmakade innan då bestämde vi oss att de var HEL-misslyckande! För mkt bakpulver... usch!



pea, saknar dig med!! puss



linda, jag vet att jag överdrev med det där om uppdateringar :D köp dig ett alarm så ha den på dig när du är ensam i mörkret.



mikaela, taack, jag älskar dem!

2010-10-04 @ 17:48:08
URL: http://mippy.blogg.se/
Postat av: Askungen

Gilla kortet och atmosfären.

2010-10-25 @ 21:28:40
URL: http://www.askungan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback