Oj oj...

källa: google




Som ni säkert förstår att det har blivit tyst på min blogg - flytt till huset och ingen internet tills nyligen.
Allt har gått bra! Skulle hemskt gärna visa er någon bild på vårat hus, det får bli nästa gång jag skriver.

För att svara på era osagda frågor, vi trivs bra i huset och håller på att göra om i badrummet som ska ha dusch istället för badkar på grund av utrymmebrist. Just nu diskuterar vi för fullt om vad vi ska ha på väggen, jag röstar på kakel, det andra alternativet är plastmatta, som ska vara smidigare och ett snabbjobb.


Tack för era svar på mina kommenterar!



Kommentarer
Postat av: Joc

KAKEL!!!!!!!! :D

Ser fram emot att få se huset snart.



pusssss

2011-05-18 @ 13:13:38
Postat av: Linda

Jag ser fram emot bilderna:). Hoppas det sker snart;).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback